Een mobiele (iPad) applicatie die vertegenwoordigers van Unilever in de supermarkt in staat stelt om merken zoals Unox, Calvé, Dove en Andrélon optimaal te presenteren.
Dagelijks zijn er tal van vertegenwoordigers van Unilever op pad om nieuwe producten en promoties te introduceren bij supermarktmanagers in Nederland. Ze maken hierbij gebruik van een modulaire tablet app. Deze app helpt ze bij het bestellen en plaatsen van promoties, maar geeft ook inzicht in de meest actuele klantgegevens, voorraden en winkelvloer uitdagingen.
Het platform biedt een automatiseringsoplossing voor de hele verkoopcyclus. Van het eerste contact en het bestellen van de promoties, tot aan de rapportage over de verkoopprestaties. De app verhoogt de merkbeleving en het inzicht voor de supermarktmanager. Door de introductie van de app is het mogelijk geworden om promoties op maat te bieden en sneller in te spelen op uitdagingen en veranderingen op de winkelvloer.
Ook voor de vertegenwoordigers van Unilever heeft deze app veel te bieden. Zo beschikt de app over een geautomatiseerde planning tool om de winkelbezoeken efficiënt te plannen op basis van afstand in combinatie met reistijden.
Van alle activiteiten wordt data verzameld om hiervan te leren, de op maat gemaakte centrale database zorgt ervoor dat analisten hun analyses uitgebreid kunnen doen en realtime toegang hebben tot belangrijke inzichten en data verbanden.
Het systeem op basis van het Laravel Framework is gebruiksvriendelijk en intuïtief. Dashboards en rapportages in de software verschaffen de inzichten waarmee alle rayonmanagers verder bouwen aan hun succes.
De allereerste sprint voor Field Sales
2016Live-gang
2017Power BI integratie
2019Fundamentele rebuild / React Native
2020Box order module
2021Automatische planning tool ontwikkeld!
2023Commercial Manager – Field Sales Retail
Verken ons werk waarin we laten zien hoe wij software ontwikkelen op maat voor onze klanten.